Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść
i jak sprawić, aby zachowywali się dobrze mimo swoich wad
Zapłać za 30 dni
Opis
Ta książka pokaże ci, jak wydobyć to, co najlepsze, z najgorszych ludzkich wcieleń.
Ludzie, których nie możesz znieść, to te trudne osoby, które albo nie robią tego, czego od nich oczekujesz, albo robią to, czego nie chcesz – i zupełnie nie wiesz, co masz z tym począć. Cóż, od tej chwili nie musisz już być ofiarą!
Chociaż nie jesteś w stanie zmienić trudnych ludzi, możesz komunikować się z nimi w taki sposób, że sami się zmienią. Cała sztuka polega na tym, aby wiedzieć, jak do nich dotrzeć, kiedy się źle zachowują. Kirschner i Brinkman pomogą ci wycisnąć pozytywne rezultaty z nawet najbardziej skomplikowanych interakcji, których prawdopodobnie doświadczasz.
Książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść pomoże ci radzić sobie ze złymi zachowaniami w pozytywny, profesjonalny sposób. Dzięki niej nauczysz się wykonywać zadania i dobrze współżyć nawet z osobami, które mają zadziwiającą zdolność sabotowania, psucia i zakłócania twoich planów, potrzeb i pragnień.
Dowiesz się, jak:
•używać wyrafinowanych technik słuchania, które otworzą ci drzwi do ludzkich umysłów, serc i najgłębszych potrzeb;
•stosować umiejętności przejmowania kontroli, które zmieniają konflikt we współpracę poprzez redukowanie różnic pomiędzy ludźmi;
•przekształcać destrukcyjne zachowania Czołgów, Snajperów, Wszystkowiedzących, Malkontentów, Męczenników, Wścibskich i innych trudnych rodzajów ludzkich.
Czy masz do czynienia ze współpracownikiem, który próbuje zebrać poklask za twoją pracę, czy członkiem dalszej rodziny, który nie respektuje żadnych osobistych granic, książka zapewni ci narzędzia i konkretne strategie postępowania w obliczu tych sytuacji. Dowiesz się dokładnie, co możesz zrobić, aby przestali jęczeć, atakować cię, wybuchać czy łamać obietnice. Ta książka pomoże ci stawić czoło nawet najgorszym typom osobowościowym!
Dr Rick Kirschner i dr Rick Brinkman są zawodowymi mówcami i trenerami. Jeżdżą po całym świecie, wygłaszając zabawne mowy przewodnie i prowadząc programy treningowe. Ich portfolio klientów obejmuje NASA, AT&T, Hewletta-Packarda, Texaco, Inc. 500 Conference, Young Presidents Organization, U.S. Army i setki innych korporacji, agencji rządowych i stowarzyszeń zawodowych.
Są także współautorami wielu programów treningowych, w tym bestsellerowego How to Deal with Difficult People. Ich książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść stała się międzynarodowym bestsellerem i została przetłumaczona na ponad 20 języków.
Recenzje