loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
39.9 Książki MT Biznes

Jak robić interesy w Chinach
Jak osiągnąć zyski na rynku rosnącym najszybciej na świecie

Plafker Ted

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka
39,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Oto książka o Chinach, będąca w zasięgu absolutnie każdego biznesmena, nieoceniony podręcznik tego przedmiotu. Dla zarządzających, menedżerów, przedsiębiorców i inwestorów Jak robić interesy w Chinach to z pewnością przewodnik omawiający od A do Z wszystkie aspekty wykorzystywania i rozwijania okazji biznesowych w Chinach.Trzeba rozumieć chińskie rynki wschodzące: od biotechnologii i medycyny po energetykę, finanse, media i rozrywkę oraz sfery spoza biznesu. Długoletni analityk spraw chińskich i dziennikarz gospodarczy Ted Plafker oferuje wskazówki osoby z wewnątrz, dotyczące wielu różnych dziedzin niezwykle istotnych dla sukcesu w dwudziestym pierwszym wieku.Wskazówki i komentarze obejmują: * Zwrócenie uwagi na guanxi, słowo oznaczające prostą transakcję. Oznacza relacje lub powiązanie w bardzo wąskim znaczeniu. Użyte w kategoriach biznesowych lub biurokratycznych, guanxi ma dużo szersze znaczenie, obejmujące wszystko od powiązań, budowy sieci (networking) aż po wpływy. W przeciwieństwie do drobniejszych spraw związanych z chińską etykietą, ludzie będą od ciebie oczekiwali zrozumienia guanxi i przestrzegania jego reguł. * Znajomość zarówno potencjału wzrostu jak i pułapek związanych z prowadzeniem interesów. Na przykład struktura joint venture wiąże się z olbrzymim ryzykiem i zazwyczaj gwarantuje solidną porcję frustracji wynikającej z zachowań lokalnego partnera. Jednakże starannie dobrany partner może być źródłem istotnych korzyści: potencjalnego dostępu do ziemi, kanałów dystrybucji, licencji gospodarczych, wykwalifikowanych pracowników, wielorakich powiązań i wsparcia rządu. * Zrozumienie niuansów kulturowych. Niezliczone historie opowiadane przez ludzi z działów sprzedaży i marketingu pomogą uniknąć gaf takich jak ta: reklama telewizyjna firmy Nike Chamber of Fear z gwiazdą NBA Hebronem Jamesem wywołała w Chinach oburzenie, gdy zarzucono jej, że w niedopuszczalny sposób uraża dumę narodową.To oczywista prawda, że Chiny są najszybciej rosnącą gospodarką na świecie. Co nie jest oczywiste, można znaleźć w tej książce dokładnie to, jak zachodnie firmy mogą znaleźć punkt oparcia i zwiększyć swoje zyski, prowadząc od wewnątrz interesy z tą największą superpotęgą.O AUTORZETed Plafker jest korespondentem w pekińskim biurze The Economist i zajmuje sięgospodarką, polityką oraz kulturą Chin już od roku 1989. Jako niezależny korespondent wChinach był autorem publikacji w amerykańskich i międzynarodowych dziennikach iczasopismach, takich jak Washington Post, Boston Globe, San Francisco Examiner, Science, Independent czy International Herald Tribune.OPINIETed Plafker zna historię sukcesów a także kolosalnych porażek charakteryzujących zagraniczną obecność w tym kraju od czasu, gdy w latach osiemdziesiątych dwudziestego wieku chińskie drzwi ponownie otworzyły się na biznes. Dwadzieścia lat zmagań, negocjacji i życia wśród Chińczyków pozwoliło mu ogarnąć niesamowicie szerokim spojrzeniem sposób, w jaki myślą i prowadzą oni interesy, a czytelnik jest szczęśliwym beneficjentem tego bogactwa wiedzy. Weź tę książkę ze sobą do samolotu, trzymaj ją w teczce i często do niej sięgaj.- Scott O. Seligmann, autor książki Chinese Business EtiquetteŚwietnie wyważone i praktyczne wprowadzenie w środowisko biznesowe najszybciej rosnącego rynku współczesnego świata Książka powinna stać się najważniejszą lekturą każdej firmy planującej prowadzić interesy w Chinach.- Patrick Powers, wiceprezes China Mundoro MitingPrzystępny, kompetentny przewodnik powinien być przechowywany na półce na poziomie wzroku i wyjmowany stamtąd zawsze, kiedy potrzebujemy zrozumieć coś z dziedziny finansowania projektów i etykiety biznesu. To najlepszy dostępny elementarz chińskiego biznesu.- Anne Stevenson, chiński przedsiębiorca internetowy

Szczegóły

Tytuł
Jak robić interesy w Chinach
Podtytuł
Jak osiągnąć zyski na rynku rosnącym najszybciej na świecie
Autor
Plafker Ted
Wydawnictwo
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Format
15.1x23.0
Języki
polski
ISBN
9788362195886
Język oryginału
angielski
Rodzaj
Książka
EAN
9788362195886
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
665 055 813
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
39,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Jak robić interesy w Chinach - Plafker Ted
Jak robić interesy w Chinach
Plafker Ted
39,90 zł
Przejdź do koszyka
39,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO