0
Polityka
Scholar
Jak uczą się polskie ministerstwa?
Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się
Wydawnictwo:
Scholar
Oprawa: miękka
Opis
Opracowanie, które oddajemy w ręce Czytelników, odpowiada na pytanie, jaki jest mechanizm uczenia się w polskich ministerstwach. Przedstawia wyniki pierwszego w Polsce tak kompleksowego badania, którego dwie tury zostały przeprowadzone w wybranych polskich ministerstwach w latach 2011 i 2014. Kolejne rozdziały pokazują, jaki jest stan procesów i determinant mechanizmu uczenia się w badanych urzędach. Jest to jednocześnie zaproszenie do szerszej dyskusji o tym, jak uczy się polska administracja i jak można poprawiać jakość działań urzędów.
Szczegóły
Tytuł
Jak uczą się polskie ministerstwa?
Podtytuł
Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się
Autor
Michał Możdżeń
, Karol Olejniczak
, Paweł Śliwowski
, Łukasz Widła
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
miękka
Ilość stron
96
Format
16 x 24 cm
Języki
polski
ISBN
9788373837188
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373837188
Dodałeś produkt do koszyka
Jak uczą się polskie ministerstwa?
0,00 zł
Recenzje