49
Książki
C. H. Beck
Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem
Podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych
Opis
Niejednokrotnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, że sami hodujemy" sobie trudnych klientów, których później obarczamy całą winą za złą współpracę. Nie wiemy jak ważne jest to, aby osoba pracująca w zawodach prawniczych posiadała pewne podstawowe umiejętności interpersonalne. Jak się okazuje, nie jest to wcale takie trudne, ale do tego potrzebne są osoby, które w sposób rzetelny i profesjonalny pokierują prawnikiem i pomogą mu wyeliminować z jego postępowania błędy, które popełnia w kontaktach ze swoimi klientami. Ta książka ma służyć w tym pomocą. Nie rozwiąże wszystkich problemów, które na swojej drodze napotka trener takich umiejętności, ale stanowi doskonałą bazę dla dalszego samodzielnego rozwoju i poszukiwania własnych technik i metod kształcenia. Opatrzona jest wieloma wartościowymi i praktycznymi wskazówkami, które są tym cenniejsze, że Autorki zaczerpnęły je z własnego doświadczenia. Krąg czytelników nie jest zawężony wyłącznie do trenerów umiejętności interpersonalnych, każda osoba pracująca w zawodach prawniczych znajdzie w niej porady i odszuka błędy, którymi opatrzony jest jej kontakt z drugim człowiekiem - przeważnie nie prawnikiem.
Szczegóły
Tytuł
Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem
Podtytuł
Podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych
Autor
Mulak Izabella
, Szeroczyńska Małgorzata<br />
Wydawnictwo
Seria
FIRMA PRAWNICZA
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
390
Format
14.0x22.0cm
Języki
polski
ISBN
8374831251
Rodzaj
Książka
EAN
9788374831253
Data premiery
2006-06-30
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem
49,00 zł
Recenzje