39.9
Książki
Helion
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania
Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Obsesja posiadania Twojego produktu to jedyny właściwy stan umysłu klienta.Wywołaj go!Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu!A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale"go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej!Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.
Szczegóły
Tytuł
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania
Podtytuł
Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
272
Format
14.0x20.8
Języki
polski
ISBN
9788324691074
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Sugiero Joanna
Rodzaj
Książka
EAN
9788324691074
Data premiery
2014-02-13
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania
39,90 zł
Recenzje