57.96
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            
                                                    57,96 zł                                                
                                                                                            
                                                        Cena rekomendowana: 69,00 zł                                                        
                                                             
                                                            
                                                    
                                                                                                                                        
                                            
                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                            Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
                                                        
                                                    Produkt chwilowo niedostępny                                                
                                                                                                                                                            
                                                            Powiadom o dostępności
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                        
                                                                                    Opis
                                Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.?Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów? to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:? oczarować klientów jakością obsługi,? kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,? postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,? zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,? radzić sobie z kłopotliwymi klientami.Performance Research Associates ? od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
                                    
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            Rok wydania
                                            2020
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            216
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788363391959
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        Stan
                                            Nowy
                                        EAN
                                            9788363391959
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
                        
                    
                    
                    
                    57,96 zł
                                                     
                                                     
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje