56.3
Książki
Nieoczywiste
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
56,30 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.?Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów? to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:? oczarować klientów jakością obsługi,? kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,? postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,? zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,? radzić sobie z kłopotliwymi klientami.Performance Research Associates ? od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.
Szczegóły
Tytuł
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
216
Języki
polski
ISBN
9788363391959
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363391959
Dodałeś produkt do koszyka
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
56,30 zł
Recenzje