38.9
Polityka
Difin
Jak zaprogramować wyborcę?
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Jak dokonać trafnego wyboru w polityce? Jak przekonać wyborców, aby ich decyzje, niekoniecznie sensowne, były po myśli tych a nie innych polityków? W 2007 roku zmarł polski homo politicus ? wyborca zaangażowany, kierujący się ideologią polityczną, podejmujący racjonalne decyzje przy urnie. Zastąpił go homo automaticus - człowiek, który musi radzić sobie w najprostszy sposób z natłokiem zadań i nieograniczoną liczbą informacji. Śmierć homo politicus spowodowała, że należy odłożyć stare, racjonalne sposoby komunikowania się i przekonywania wyborców. Nowe techniki ?programowania? tworzą plan marketingowy. Bazują na badaniach psychologicznych i neurologicznych, których wyniki sugerują sposoby docierania z przekazem poza uwagą i zaangażowaniem wyborcy,
a często nawet pomimo jego woli (tzw. strategie konia trojańskiego). Techniki te zakładają wielość kanałów dotarcia i różnorodność metod przekonywania. W książce w atrakcyjnej formie autor opisuje kilkadziesiąt mechanizmów perswazji wpływających na wybory polityczne, potwierdzonych wynikami 30 autorskich badań eksperymentalnych, jakościowych lub sondażowych, realizowanych na próbie ogólnopolskiej.
a często nawet pomimo jego woli (tzw. strategie konia trojańskiego). Techniki te zakładają wielość kanałów dotarcia i różnorodność metod przekonywania. W książce w atrakcyjnej formie autor opisuje kilkadziesiąt mechanizmów perswazji wpływających na wybory polityczne, potwierdzonych wynikami 30 autorskich badań eksperymentalnych, jakościowych lub sondażowych, realizowanych na próbie ogólnopolskiej.
Szczegóły
Tytuł
Jak zaprogramować wyborcę?
Autor
Maliszewski Norbert
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
264
ISBN
978-83-7641-022-7
Rodzaj
Książka
EAN
9788376410227
Data premiery
2009-02-24
Dodałeś produkt do koszyka

Jak zaprogramować wyborcę?
38,90 zł
Recenzje