89
Książki
Wiedza i Praktyka
Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie
Wydawnictwo:
Wiedza i Praktyka
Oprawa: Miękka
Opis
Zarządzanie jakością procesów przekazanych do realizacji na zewnątrz przedsiębiorstwa (tzw. outsourcing).Brzmi jak coś bardzo skomplikowanego. Jak to zrobićPo lekturze tej książki będziesz dokładnie wiedział, czym jest outsourcing, jak wydzielać na zewnątrz procesy biznesowe, jak zapewnić przy tym jakość realizowanych na zewnątrz procesów oraz na jakie pułapki zwracać uwagę.Jeżeli więc myślisz o skorzystaniu z outsourcingu i zastanawiasz się, jak to zrobić - ta książka jest dla Ciebie.
Szczegóły
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
164
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788326913631
Rodzaj
Książka
EAN
9788326913631
Data premiery
2012-05-08
Kraj produkcji
PL
Producent
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Podmiot odpowiedzialny
WIP sp. z o. o.
9a Łotewska
03-918 Warszawa
PL
03-918 Warszawa
PL
Dodałeś produkt do koszyka

Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie
89,00 zł
Recenzje