42
Pedagogika
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Jakość kształcenia w wymiarze ideologicznym i empirycznym
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Znaczenie problematyki, jaką podejmuje Andrzej Boczkowski, trudne jest do przecenienia. (...) Autor bardzo umiejętnie rekonstruuje (...) wszystkie dylematy, wątpliwości i pęknięcia w ideologii procesu bolońskiego i edukacyjnych aspektach strategii lizbońskiej. Nie brakuje tu analitycznych rozróżnień, wnikliwych spostrzeżeń, błyskotliwych zestawień, które demaskują mało uświadamiane płycizny założeń ideologicznych, będących w równej mierze założeniami komercjalizacji systemu. (...) Nacisk na współgranie z wymogami rynku pracy ukazany został w sposób wieloczynnikowy, pogłębiony i krytyczny, szczególnie w odniesieniu do sytuacji, gdy wymogi rynkowe nie pokrywają się z wymogami ról społecznych i nie mogą być do nich redukowane, w szczególności - utożsamiane z autoteliczną wartością edukacji. (...) Przedstawione (...) analizy ukazują złożone relacje elementów całego systemu edukacyjnego i ewaluacyjnego w procesie monitorowania i podnoszenia jakości kształcenia. Znajdujemy tam pogłębione studium relacji wszystkich elementów systemu i choćby z tego względu publikacja tego typu jest współcześnie, w warunkach kolejnych reform systemu szkolnictwa wyższego, niezwykle potrzebna.
z recenzji prof. dr. hab. Leszka Korporowicza
z recenzji prof. dr. hab. Leszka Korporowicza
Szczegóły
Tytuł
Jakość kształcenia w wymiarze ideologicznym i empirycznym
Autor
Boczkowski Andrzej
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
432
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375255720
Rodzaj
Książka
EAN
9788375255720
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Jakość kształcenia w wymiarze ideologicznym i empirycznym
42,00 zł
Recenzje