49.74
Książki
CeDeWu
49,74 zł
Cena regularna: 58,00 zł
(-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 49,74 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo:- normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych,- wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd.,- metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania.Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Szczegóły
Tytuł
Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych
Autor
Szeliga-Kowalczyk Anna
,
Goranczewski Bolesław
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
238
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375567700
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375567700
Dodałeś produkt do koszyka
Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych
49,74 zł
Recenzje