82.47
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Jakość w Agile.
Zwinna droga do sukcesu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: miękka
Opis
Książka Jakość w Agile została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT – od organizacji procesów jakościowych, przez różne podejścia, aż po konkretne narzędzia i techniki wspierające zarządzanie jakością.
Na początku autorzy skupiają uwagę na kulturze organizacyjnej, jako niezbędnej podstawie do zbudowania ekosystemu zarządzania jakością w całej organizacji. Pokazują, co należy zrobić w przypadku konieczności zaplanowania i wdrożenia procesów zarządzania jakości w organizacji.
Następnie schodzą na poziom produktu i projektu. Kolejno omawiane zagadnienia poprowadzą Czytelnika przez cały proces wytwórczy, począwszy od pomysłu biznesowego, poprzez efektywne procesy zbierania i analizy wymagań, implementację i standardy deweloperskie, złożone procesy zarządzania i zapewnienia jakości, w tym oczywiście automatyzację, aż do etapu utrzymania na produkcji.
Zaprezentowane modele pokażą różnorodne podejścia do organizacji testów oraz pomogą zastosować hybrydy rozwiązań w kontekście różnych typów projektów.
W treść każdego rozdziału wpleciono narzędzia tak, aby maksymalnie wspierać Czytelnika w pełnym zrozumieniu tematu i możliwości jego praktycznego zastosowania. Wszystkie omawiane zagadnienia prezentowane są ze szczególnym naciskiem na wspieranie działań biznesowych - z jednej strony umożliwiając niczym nieskrępowaną, wydajną pracę zespołu wytwórczego, z drugiej dążąc do dostarczenia maksymalnej, możliwej wartości do użytkownika końcowego oraz zapewnienia jego satysfakcji wynikającej bezpośrednio z wygody użytkowania produktu oraz dostarczanej przez ów produkt funkcjonalności.
Dzięki tej książce poznasz:
- Koncepcje tworzenia procesu zarządzania jakością dla całej organizacji
- Metody planowania, budowania i wdrażania strategii jakości w środowiskach Agile
- Sprawdzone metody inżynierii wymagań
- Nowatorski model bramek jakości
- Model ciągłego zapewniania jakości
- Pojęcie długu technicznego i jego konsekwencje
- Wiodące wzorce automatyzacji i standardy automatyzacji testów
- Sposoby na efektywne testowanie tzw. „Wartości Biznesowej”
- Zasady pracy z zespołami na miejscu vs. zespołami rozproszonymi geograficznie
- Zestaw narzędzi wspierających zwinne zapewnienie jakości od A do Z na wszystkich etapach rozwoju produktu
Zwinny manifest zarządzania jakością!
W treść każdego rozdziału wpleciono narzędzia tak, by maksymalnie wspierać Czytelnika w pełnym zrozumieniu tematu i możliwości jego praktycznego zastosowania.
Na początku autorzy skupiają uwagę na kulturze organizacyjnej, jako niezbędnej podstawie do zbudowania ekosystemu zarządzania jakością w całej organizacji. Pokazują, co należy zrobić w przypadku konieczności zaplanowania i wdrożenia procesów zarządzania jakości w organizacji.
Następnie schodzą na poziom produktu i projektu. Kolejno omawiane zagadnienia poprowadzą Czytelnika przez cały proces wytwórczy, począwszy od pomysłu biznesowego, poprzez efektywne procesy zbierania i analizy wymagań, implementację i standardy deweloperskie, złożone procesy zarządzania i zapewnienia jakości, w tym oczywiście automatyzację, aż do etapu utrzymania na produkcji.
Zaprezentowane modele pokażą różnorodne podejścia do organizacji testów oraz pomogą zastosować hybrydy rozwiązań w kontekście różnych typów projektów.
W treść każdego rozdziału wpleciono narzędzia tak, aby maksymalnie wspierać Czytelnika w pełnym zrozumieniu tematu i możliwości jego praktycznego zastosowania. Wszystkie omawiane zagadnienia prezentowane są ze szczególnym naciskiem na wspieranie działań biznesowych - z jednej strony umożliwiając niczym nieskrępowaną, wydajną pracę zespołu wytwórczego, z drugiej dążąc do dostarczenia maksymalnej, możliwej wartości do użytkownika końcowego oraz zapewnienia jego satysfakcji wynikającej bezpośrednio z wygody użytkowania produktu oraz dostarczanej przez ów produkt funkcjonalności.
Dzięki tej książce poznasz:
- Koncepcje tworzenia procesu zarządzania jakością dla całej organizacji
- Metody planowania, budowania i wdrażania strategii jakości w środowiskach Agile
- Sprawdzone metody inżynierii wymagań
- Nowatorski model bramek jakości
- Model ciągłego zapewniania jakości
- Pojęcie długu technicznego i jego konsekwencje
- Wiodące wzorce automatyzacji i standardy automatyzacji testów
- Sposoby na efektywne testowanie tzw. „Wartości Biznesowej”
- Zasady pracy z zespołami na miejscu vs. zespołami rozproszonymi geograficznie
- Zestaw narzędzi wspierających zwinne zapewnienie jakości od A do Z na wszystkich etapach rozwoju produktu
Zwinny manifest zarządzania jakością!
W treść każdego rozdziału wpleciono narzędzia tak, by maksymalnie wspierać Czytelnika w pełnym zrozumieniu tematu i możliwości jego praktycznego zastosowania.
Szczegóły
Tytuł
Jakość w Agile.
Podtytuł
Zwinna droga do sukcesu
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
miękka
Ilość stron
250
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301197926
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301197926
Data premiery
2018-05-03
Dodałeś produkt do koszyka
Jakość w Agile.
82,47 zł
Recenzje