loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
36.6 Literatura faktu W.A.B.

Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza
Jak Kościół wymyślił marketing

Bruno Ballardini

Wydawnictwo: W.A.B.
Oprawa: Twarda
36,60 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Marketing, zasada „cztery p”: product, price, place, promotion, benchmarking, merchandising, media planning – kiedy słyszymy te terminy, myślimy o wszystkim, tylko nie o religii. Niesłusznie. Bruno Ballardini dowodzi, że techniki marketingowe wykorzystywano w Kościele od jego początków, a zupełnie świadomie stosuje się je obecnie.
Historyczna erudycja autora, połączona z wiedzą i praktyką z zakresu zasad skutecznej sprzedaży daje nam w efekcie jedyną w swoim rodzaju opowieść o historii Kościoła, przeplataną pasjonującym wykładem marketingu. Jeśli nie dla przyjemności płynącej z lektury, to warto znać tę książkę, by wiedzieć, kiedy naprawdę oddajemy Bogu co boskie, a cesarzowi co cesarskie.
Ballardini nie jest skandalistą, ale przenikliwym obserwatorem. Wyjaśnia pozornie nieskomplikowane mechanizmy i pokazuje istotę zjawisk, które w zasadzie zawsze były widoczne.

Włoski teoretyk mediów patrzy na strukturę i rytuały kościelne od antyku do dziś pod kątem reklamy.
Jego wywody na temat strategii marketingowych Kościoła są bardzo obrazowe i zabawne.
„Die Tageszeitung”

Pomysł, żeby połączyć dwa pozornie tak odległe tematycznie obszary – mianowicie kościół katolicki i marketing, jest naprawdę interesujący.
„Frankfurter Rundschau”

Bruno Ballardini, czyli niemal dosłownie człowiek-orkiestra. Komponował muzykę elektroniczną, pracował jako copywriter w dużej agencji reklamowej. Oprócz tego eseista, teoretyk komunikacji i profesor rzymskiego uniwersytetu. Autor La morte della pubblicita (1994) i Manuale di disinformazione (1995) oraz bestsellera Jezus i biel stanie się jeszcze bielsza, czyli jak Kościół wymyślił marketing (2000), który przełożono na siedem języków. Mieszka w Rzymie i Tokio.

Szczegóły

Tytuł
Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza
Podtytuł
Jak Kościół wymyślił marketing
Autor
Bruno Ballardini
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2008
Oprawa
Twarda
Ilość stron
224
Format
12x19 cm
ISBN
978-83-7414-409-4
Język oryginału
włoski
Tłumacze
Oleksiuk Michał
Tytuł oryginału
Ges? lava pi? bianco ovvero come la Chiesa invent? il marketing
Rodzaj
Książka
EAN
9788374144094
Data premiery
2008-05-13

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
36,60 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza - Bruno Ballardini
Jezus - i biel stanie się jeszcze bielsza
Bruno Ballardini
36,60 zł
Przejdź do koszyka
36,60 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO