loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
27 Książki GWP

Język na sprzedaż czyli o tym jak język służy reklamie i jak reklama używa języka

Wydawnictwo: GWP
Seria: EKONOMIA I ZARZĄDZANIE
Oprawa: Twarda
27,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy ? mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą."
To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.
Odkrycie przepisu na skuteczną perswazję jest więc ciągle przed nami. Mam wielką nadzieję, że nieprędko taki przepis znajdziemy. Ale to nie znaczy, że nie można zajmować się tym, co pomaga i co przeszkadza w porozumiewaniu się, a także w skutecznej perswazji, która przecież jest rodzajem porozumiewania się.
Reklamowe chwyty i sposoby użycia języka tworzą zbiory praktycznie nieskończone: świadomy czytelnik może przytoczyć zapewne wiele ciekawszych przykładów niż tu podane - rzeczą tej książki jest wprowadzić tylko pewien porządek w pozornie bezładnym, migotliwym i nieokiełznanym świecie tekstów reklamowych, zwłaszcza zaś ich najbardziej "wrażliwych" części: sloganów, gdzie koncentrują się językowe chwyty perswazyjne. Wiele analizowanych autentycznych przykładów będzie w momencie lektury już zapomnianych. Ale przykłady są tylko po to, by zilustrować zjawisko. Równie ważne, jak prawdziwe, są te przykłady, w których fikcyjna lub symboliczna nazwa wskazywać ma na typowość językowej konstrukcji, a nawet takie, których reklamowe wykorzystanie jest być może dopiero przed nami...

Szczegóły

Tytuł
Język na sprzedaż czyli o tym jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
Wydawnictwo
Seria
EKONOMIA I ZARZĄDZANIE
Wydanie
2
Rok wydania
2004
Oprawa
Twarda
Ilość stron
150
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
83-89574-48-9
Rodzaj
Książka
EAN
9788389574480
Kraj produkcji
PL
Producent
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka
Bema 4/1a
81-753 Sopot
PL
601061791
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
27,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Język na sprzedaż czyli o tym jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
Jerzy Bralczyk
27,00 zł
Przejdź do koszyka
27,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO