38.44
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
38,44 zł
Cena rekomendowana: 39,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
W prezentowanej publikacji podjęto problematykę dotyczącą opisu i odbioru zjawisk szeroko pojętej popkultury. Autorzy, prowadząc interdyscyplinarny dialog i konfrontując różne perspektywy badawcze, eksplorują oblicza popkultury w dziedzinach: literatury, filmu, sztuk audiowizualnych i mediów. Wychodząc od tytułowego zagadnienia, otwierają przestrzeń intermedialnego dialogu, który odsłania bogactwo ujęć i (czasami zaskakującą) wielopoziomowość (pop)kulturowych dyskursów we współczesnej humanistyce.Nicią przewodnią tomu jest wzajemne przenikanie się i oddziaływanie na siebie popkultury i kultury wysokiej, zatarcie granic między nimi. Refleksja nad popkulturą stanowi zatem również namysł nad ważnymi przemianami zachodzącymi we współczesnej kulturze: czytelnik ma okazję wspólnie z autorami zastanowić się nad takimi kwestiami, jak wpływ języka potocznego na poezję, związki między filozofią, nauką i komiksem, dialog filozofii i kultury popularnej, gry o sens, związki powieści z tradycją filmowego westernu, charakter zmian w obrębie gatunków dziennikarskich i wiele innych.
Szczegóły
Tytuł
Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
244
Format
15.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788380880610
Redakcja
Kocot Monika
Redakcja
Szafraniec Kamil
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380880610
Dodałeś produkt do koszyka
Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie
38,44 zł
Recenzje