John Company druga edycja
Opis
Twoja rodzina jest mocno związana z Kompanią Wschodnioindyjską. Kilku twoich siostrzeńców służy w armii Bombaju pod dowództwem twojego najstarszego syna. Po wyświadczeniu kilku przysług najmłodszy członek twojej rodziny uzyskał posadę w Parlamencie. Ponadto właśnie wybuchł skandal z udziałem obecnego Przewodniczącego. To twój moment, aby przejąć kontrolę nad Kompanią. Zbudujesz najpotężniejszą korporację, jaką kiedykolwiek widział świat, czy pomożesz ją zniszczyć?
John Company to dynamiczna gra historyczna opowiadająca o powstaniu i upadku Brytyjskiej Kompanii Wschodnioindyjskiej od autora gry Pax Pamir. Gracze wcielają się w role ambitnych rodzin chcących przynieść sławę swojemu nazwisku. John Company to rywalizacyjna gra handlowa, w której gracze wspólnie kierują losami jednej, rozrastającej się organizacji. Muszą radzić sobie z niuansami polityki i biurokracji, jednocześnie licząc się z konsekwencjami swoich działań dla subkontynentu indyjskiego.
Druga edycja gry John Company, wydanej po raz pierwszy w 2017 roku, zawiera odświeżone zasady, wprowadzające nowe wyzwania strategiczne dla graczy, oraz pięknie wykonane komponenty. To zwieńczenie ponad dekady badań nad działalnością Kompanii Wschodnioindyjskiej, oferujące bezkompromisowy portret ludzi, którzy położyli podwaliny Imperium Brytyjskiego!
Zawartość pudełka:
Plansza
Instrukcja
Podręcznik korony
2 duże arkusze pomocy
2 małe karty pomocy
6 zestawów (dla każdej rodziny): 18 członków rodziny,
1 znacznik punktów zwycięstwa, 5 kart obietnic, 1 szklany znacznik okazji, planszę rodziny, 2 znaczniki firmy i 4 karty strategii firmy ? 20 poziomów wież
8 kopuł
(po jednej na każdy region)
3 zestawy metalowych flag
20 kafelków wydarzeń
8 żetonów kontroli/łupów
1 plastikowy słoń
6 pionków w trzech kolorach
30 drewnianych kostek
90 monet
10 kart SI Korony
Plansza korony
57 małych kart działalności [22 karty stoczni (transportowe), 20 kart warsztatów (produkcyjne) i 15 kart towarów luksusowych (społeczne)]
17 kart urzędów
20 Kart prestiżu
10 kart szantażu
26 Kart praw
6 kart porażki Kompanii
3 karty scenariuszy
18 kart przygotowań
22 statki
14 innych statków
Tarcza premiera
20 żetonów oddziałów
7 żetonów lokalnych sojuszy
7 żetonów zleceń
4 żetony wpływów
8 różnych nakładek Gubernatora
6 separatorów
1 żeton Przewodniczącego i żeton Lidera opozycji
18 żetonów trofeów / przegłosowanego prawa
10 standardowych kości
1 kość sztormu
Recenzje