41.16
Książki
SERGIUSZ TRZECIAK CONSULTING
Kampania wyborcza w internecie
Wydawnictwo:
SERGIUSZ TRZECIAK CONSULTING
Oprawa: miękka
41,16 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Adresatami niniejszej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR, a także obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy.
Kampania wyborcza w internecie to niezastąpiony przewodnik dla kandydatów, którzy chcą wykorzystać potencjał mediów społecznościowych, by skutecznie dotrzeć do swoich wyborców i zdobyć ich poparcie. Dzielę się w niej swoją wiedzą i doświadczeniem, aby pomóc politykom osiągnąć sukces w wirtualnej przestrzeni.
Książka ta oferuje kompleksowe podejście do prowadzenia kampanii w social mediach, rozpoczynając od budowania silnej obecności online i identyfikowania kluczowych platform, które najlepiej pasują do celów kampanijnych. Omawiam również strategie tworzenia angażującej treści, budowania społeczności, wykorzystywania reklamy online oraz monitorowania i analizowania wyników.
Zrozumienie zasad działania poszczególnych platform, technik targetingu reklamowego oraz skuteczne zarządzanie kryzysowe są kluczowymi elementami omawianymi w tej książce.
Kampania wyborcza w internecie to niezbędne źródło informacji dla każdego kandydata, który pragnie wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do osiągnięcia sukcesu w wyborach. Dzięki praktycznym wskazówkom i konkretnym przykładom, ta książka stanowi nieocenioną pomoc w skutecznym planowaniu i realizacji kampanii online.
Z moich szkoleń i doradztwa skorzystało dotychczas kilka tysięcy kandydatów, wśród nich około trzystu parlamentarzystów z różnych krajów oraz tysiące wójtów, burmistrzów, prezydentów i radnych różnych szczebli. Pracowałem nie tylko w Polsce, ale również w wielu innych krajach Europy, Azji czy Afryki Północnej, gdzie jako konsultant i trener OBWE oraz innych organizacji międzynarodowych pomagałem budować i rozwijać partie polityczne oraz kształcić liderów politycznych i kandydatów startujących w wyborach.
Kampania wyborcza w internecie to niezastąpiony przewodnik dla kandydatów, którzy chcą wykorzystać potencjał mediów społecznościowych, by skutecznie dotrzeć do swoich wyborców i zdobyć ich poparcie. Dzielę się w niej swoją wiedzą i doświadczeniem, aby pomóc politykom osiągnąć sukces w wirtualnej przestrzeni.
Książka ta oferuje kompleksowe podejście do prowadzenia kampanii w social mediach, rozpoczynając od budowania silnej obecności online i identyfikowania kluczowych platform, które najlepiej pasują do celów kampanijnych. Omawiam również strategie tworzenia angażującej treści, budowania społeczności, wykorzystywania reklamy online oraz monitorowania i analizowania wyników.
Zrozumienie zasad działania poszczególnych platform, technik targetingu reklamowego oraz skuteczne zarządzanie kryzysowe są kluczowymi elementami omawianymi w tej książce.
Kampania wyborcza w internecie to niezbędne źródło informacji dla każdego kandydata, który pragnie wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do osiągnięcia sukcesu w wyborach. Dzięki praktycznym wskazówkom i konkretnym przykładom, ta książka stanowi nieocenioną pomoc w skutecznym planowaniu i realizacji kampanii online.
Z moich szkoleń i doradztwa skorzystało dotychczas kilka tysięcy kandydatów, wśród nich około trzystu parlamentarzystów z różnych krajów oraz tysiące wójtów, burmistrzów, prezydentów i radnych różnych szczebli. Pracowałem nie tylko w Polsce, ale również w wielu innych krajach Europy, Azji czy Afryki Północnej, gdzie jako konsultant i trener OBWE oraz innych organizacji międzynarodowych pomagałem budować i rozwijać partie polityczne oraz kształcić liderów politycznych i kandydatów startujących w wyborach.
Szczegóły
Tytuł
Kampania wyborcza w internecie
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2025
Oprawa
miękka
Ilość stron
204
Format
145 x 205 x 12 mm
ISBN
978-83-968050-2-7
Rodzaj
Książka
EAN
9788396805027
Dodałeś produkt do koszyka
Kampania wyborcza w internecie
41,16 zł
Recenzje