59
Książki
Nieoczywiste
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
Opis
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych.Szczegółowo omówiono w niej:- problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze,- kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna,- elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych,- związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym,- zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu,tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych,- perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych.Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Szczegóły
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
171
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326482717
Redakcja
Pawełczyk Piotr
Rodzaj
Książka
EAN
9788326482717
Data premiery
2015-07-14
Kraj produkcji
PL
Producent
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Dodałeś produkt do koszyka

Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
59,00 zł
Recenzje