59
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
Opis
                                Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych.Szczegółowo omówiono w niej:- problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze,- kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna,- elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych,- związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym,- zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu,tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych,- perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych.Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
                            
                        Szczegóły
Rok wydania
                                            2015
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            171
                                        Format
                                            16.5x24.0cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788326482717
                                        Redakcja
                                            Pawełczyk Piotr
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        EAN
                                            9788326482717
                                        Data premiery
                                            2015-07-14
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Kampanie społeczne jako forma socjotechniki
                        
                    
                    
                    
                    59,00 zł
                                             
                                                     
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje