109.87
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kanały marketingowe
109,87 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Kanały marketingowe
Autor
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2002
Oprawa
Miękka
Ilość stron
651
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
8301137398
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Butrym - Karaś Magdalena
Tłumacze
Błażukiewicz Anna
Tytuł oryginału
MARKETING CHANNELS
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301137397
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Kanały marketingowe
109,87 zł
Recenzje