104.76
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kanały marketingowe
Opis
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.
Szczegóły
Tytuł
Kanały marketingowe
Autor
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2002
Oprawa
Miękka
Ilość stron
651
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
8301137398
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Butrym - Karaś Magdalena
Tłumacze
Błażukiewicz Anna
Tytuł oryginału
MARKETING CHANNELS
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301137397
Dodałeś produkt do koszyka
Kanały marketingowe
104,76 zł
Recenzje