50
Książki
CeDeWu
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla i od jego interesariuszy.Książka omawiając istotę i znaczenie kapitału klientów w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa oraz prezentując wyniki badań empirycznych zrealizowanych na rynku piwowarskicm w Polsce, jest adresowana zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką kreowania relacji z klientami oraz zarządzania wartością klienta.Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla:studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów.
Szczegóły
Tytuł
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
380
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375566611
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375566611
Dodałeś produkt do koszyka
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
50,00 zł
Recenzje