50.73
Książki
Macmillan
Key Concepts in International Business
Wydawnictwo:
Macmillan
Oprawa: oprawa broszurowa
50,73 zł
Cena rekomendowana: 70,50 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: jutro (piątek 22.11.2024)
Zapłać za 30 dni
Opis
Key Concepts in International Business is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and Internet research opportunities are identified. More complex terminology is made clearer with numerous diagrams and illustrations. With over 500 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what international business is all about. It will be especially useful as a revision aid.
Szczegóły
Tytuł
Key Concepts in International Business
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
oprawa broszurowa
Ilość stron
282
Format
13.5x21.5 cm
ISBN
1403915342
Rodzaj
Książka
EAN
9781403915344
Data premiery
2007-09-04
Dodałeś produkt do koszyka
Key Concepts in International Business
50,73 zł
Recenzje