loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
60 Ekonomia/Biznes Wiedza i Praktyka

Klient jak go zdobyć i zatrzymać (Audiobook)

60,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami!"Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam;"Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu;"Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie.To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców

Szczegóły

Tytuł
Klient jak go zdobyć i zatrzymać (Audiobook)
Rok wydania
2011
Format
14.1x12.8
Języki
polski
ISBN
9788326907418
Typ nośnika głównego
AC
Ilość nośników
1
Opis nośników

1. Klient - jak (CD-Audio)
   1. Klient zainteresowany, ale "nieuchwytny" - jak doprowadzić do spotkania (ścieżka audio)
   2. Lojalność klienta. Jak utrzymać raz zdobytego klienta i rozbudować jego lojalność wobec Twojej firmy? (ścieżka audio)
   3. Niezdecydowany klient. Jk osłabić i przełamywać obiekcje klienta? (ścieżka audio)
   4. Oferta handlowa. Jak przygotować ofertę, która przekona klienta, i jak jązaprezentować, aby klient kupił? (ścieżka audio)
   5. Relacje z klientem. Techniki, które złagodzą roszczenia klienta (ścieżka audio)
   6. Relacje z klientem. Jak prowadzić rozmowy sprzedażowe z klientem i rozpocząć udaną współpracę? (ścieżka audio)
   7. Reklamacje konsumenckie. Kiedy przyjmiesz, a kiedy odrzucisz reklamację i nie dopuścisz się naruszeń prawnych? (ścieżka audio)
   8. Skuteczne postępowanie z niezadowolonymi klientami. (ścieżka audio)
   9. Trudny klient. Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe, aby nie zaostrzyć konfliktu i nie stracić klienta? (ścieżka audio)
   10. Windykacja należności. Jak radzić sobie z kontrahentami, którzy nie płacą, aby odzyskać swoje pieniądze?
(ścieżka audio)

Rodzaj
Muzyka CD
EAN
9788326907418
Kraj produkcji
PL
Producent
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
ul. Łotewska 9a
03-918 Warszawa
PL
22 518 29 29
[email protected]
Podmiot odpowiedzialny
WIP sp. z o. o.
9a Łotewska
03-918 Warszawa
PL

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
60,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Klient jak go zdobyć i zatrzymać (Audiobook)
Klient jak go zdobyć i zatrzymać (Audiobook)
60,00 zł
Przejdź do koszyka
60,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO