Klient jak go zdobyć i zatrzymać (Audiobook)
Opis
Szczegóły
1. Klient - jak (CD-Audio)
1. Klient zainteresowany, ale "nieuchwytny" - jak doprowadzić do spotkania (ścieżka audio)
2. Lojalność klienta. Jak utrzymać raz zdobytego klienta i rozbudować jego lojalność wobec Twojej firmy? (ścieżka audio)
3. Niezdecydowany klient. Jk osłabić i przełamywać obiekcje klienta? (ścieżka audio)
4. Oferta handlowa. Jak przygotować ofertę, która przekona klienta, i jak jązaprezentować, aby klient kupił? (ścieżka audio)
5. Relacje z klientem. Techniki, które złagodzą roszczenia klienta (ścieżka audio)
6. Relacje z klientem. Jak prowadzić rozmowy sprzedażowe z klientem i rozpocząć udaną współpracę? (ścieżka audio)
7. Reklamacje konsumenckie. Kiedy przyjmiesz, a kiedy odrzucisz reklamację i nie dopuścisz się naruszeń prawnych? (ścieżka audio)
8. Skuteczne postępowanie z niezadowolonymi klientami. (ścieżka audio)
9. Trudny klient. Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe, aby nie zaostrzyć konfliktu i nie stracić klienta? (ścieżka audio)
10. Windykacja należności. Jak radzić sobie z kontrahentami, którzy nie płacą, aby odzyskać swoje pieniądze?
(ścieżka audio)
03-918 Warszawa
PL

Recenzje