69
Książki
Nieoczywiste
Klient ma zawsze rację
Reklamacja to prezent
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
Opis
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom.Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć?Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem?Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych. Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego. Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.
Szczegóły
Tytuł
Klient ma zawsze rację
Podtytuł
Reklamacja to prezent
Autor
Barlow Janelle
, Moller Claus
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
244
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326415333
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Simbierowicz Hanna
Tytuł oryginału
A complaint is a gift
Rodzaj
Książka
EAN
9788326415333
Data premiery
2011-12-03
Kraj produkcji
PL
Producent
Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
Dodałeś produkt do koszyka

Klient ma zawsze rację
69,00 zł
Recenzje