31.02
Ekonomia/Biznes
Helion
Klient w centrum uwagi (Audiobook)
Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Digipack
31,02 zł
Cena rekomendowana: 39,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj - Ty i Twój klient - mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia! Czyta Marcin Fugiel
Szczegóły
Tytuł
Klient w centrum uwagi (Audiobook)
Podtytuł
Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Digipack
Format
14.0x12.0cm
Języki
polski
ISBN
9788328342965
Czas trwania
5:13:36
Typ nośnika głównego
ACM
Rodzaj
Audiobook
Stan
Nowy
EAN
9788328342965
Dodałeś produkt do koszyka
Klient w centrum uwagi (Audiobook)
31,02 zł
Recenzje