26.08
Książki
Scholar
Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie
Perspektywa humanistyczna
Wydawnictwo:
Scholar
Oprawa: Miękka
26,08 zł
Cena rekomendowana: 31,50 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (?) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (?) Przeprowadzone badania pozwoliły Autorowi zidentyfikować występujące w organizacjach współzależności pomiędzy obu badanymi kategoriami naukowymi związanymi z upodmiotowionym postrzeganiem człowieka w organizacji. Złożona analiza tych zależności uwzględnia wartości ważne dla człowieka jako członka organizacji, takie jak: wolność, szczęście, godność, braterstwo i solidarność. prof. dr hab. Grażyna Prawelska-SkrzypekPrzedmiotem zainteresowania Autora jest perspektywa aksjologiczna we współczesnym zarządzaniu. (?) Ujęcie aksjologiczne wychodzi poza paradygmat zrównania człowieka z pozostałymi czynnikami produkcji zgodny z klasyczną teorią ekonomii. Uznaje człowieka za najważniejszy, odrębny byt w organizacji. Autor trafnie identyfikuje istotną lukę badawczą w dotychczasowym dorobku nauk o zarządzaniu i wskazuje na potrzebę uwzględnienia w nich humanizmu oraz dalszego rozwoju koncepcji zarządzania humanistycznego. Perspektywa humanistyczna stanowi tu swoisty teoretyczno-metodologiczny ?zwornik?, w interesujący i niewątpliwie nowatorski sposób kojarzący obszary nauk humanistycznych oraz nauk o zarządzaniu.prof. dr hab. inż. Jacek UnoldBolesław Goranczewski ? doktor nauk ekonomicznych, menedżer o bogatym doświadczeniu w zarządzaniu oraz nadzorze właścicielskim. Początkowo zainteresowania naukowe autora koncentrowały się na jakości oraz znormalizowanych systemach zarządzania. Dotyczyły jego aspektów ekonomicznych, a ściślej prakseologicznych, ponieważ odnosiły się do pomiaru skuteczności i efektywności systemów zarządzania jakością czy metod i narzędzi jej kontroli oraz doskonalenia. Z czasem w obszarze zainteresowań Autora pojawiły się kategorie klienta wewnętrznego, a także organizacyjnych zachowań obywatelskich, które zgodnie z założeniami klasyków powinny stanowić emanację humanizmu w organizacji.
Szczegóły
Tytuł
Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie
Podtytuł
Perspektywa humanistyczna
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
232
Format
16.4x23.6
Języki
polski
ISBN
9788373839618
Liczba tomów
1
Numer tomu
1
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373839618
Dodałeś produkt do koszyka
Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie
26,08 zł
Recenzje