loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
25.7 Książki Scholar
-18%

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie
Perspektywa humanistyczna

Wydawnictwo: Scholar
Oprawa: Miękka
25,70 zł
31,50 zł
Cena regularna: 31,50 zł (-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 22,87 zł (+12%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (?) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (?) Przeprowadzone badania pozwoliły Autorowi zidentyfikować występujące w organizacjach współzależności pomiędzy obu badanymi kategoriami naukowymi związanymi z upodmiotowionym postrzeganiem człowieka w organizacji. Złożona analiza tych zależności uwzględnia wartości ważne dla człowieka jako członka organizacji, takie jak: wolność, szczęście, godność, braterstwo i solidarność. prof. dr hab. Grażyna Prawelska-SkrzypekPrzedmiotem zainteresowania Autora jest perspektywa aksjologiczna we współczesnym zarządzaniu. (?) Ujęcie aksjologiczne wychodzi poza paradygmat zrównania człowieka z pozostałymi czynnikami produkcji zgodny z klasyczną teorią ekonomii. Uznaje człowieka za najważniejszy, odrębny byt w organizacji. Autor trafnie identyfikuje istotną lukę badawczą w dotychczasowym dorobku nauk o zarządzaniu i wskazuje na potrzebę uwzględnienia w nich humanizmu oraz dalszego rozwoju koncepcji zarządzania humanistycznego. Perspektywa humanistyczna stanowi tu swoisty teoretyczno-metodologiczny ?zwornik?, w interesujący i niewątpliwie nowatorski sposób kojarzący obszary nauk humanistycznych oraz nauk o zarządzaniu.prof. dr hab. inż. Jacek UnoldBolesław Goranczewski ? doktor nauk ekonomicznych, menedżer o bogatym doświadczeniu w zarządzaniu oraz nadzorze właścicielskim. Początkowo zainteresowania naukowe autora koncentrowały się na jakości oraz znormalizowanych systemach zarządzania. Dotyczyły jego aspektów ekonomicznych, a ściślej prakseologicznych, ponieważ odnosiły się do pomiaru skuteczności i efektywności systemów zarządzania jakością czy metod i narzędzi jej kontroli oraz doskonalenia. Z czasem w obszarze zainteresowań Autora pojawiły się kategorie klienta wewnętrznego, a także organizacyjnych zachowań obywatelskich, które zgodnie z założeniami klasyków powinny stanowić emanację humanizmu w organizacji.

Szczegóły

Tytuł
Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie
Podtytuł
Perspektywa humanistyczna
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
232
Format
16.4x23.6
Języki
polski
ISBN
9788373839618
Liczba tomów
1
Numer tomu
1
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373839618

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
25,70 zł
31,50 zł
Cena regularna: 31,50 zł (-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 22,87 zł (+12%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie - Goranczewski Bolesław
Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie
Goranczewski Bolesław
25,70 zł
31,50 zł
Przejdź do koszyka
25,70 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO