14.9
Książki
Studio Emka
Klient zrobi to czego oczekujesz
Wydawnictwo:
Studio Emka
Oprawa: Miękka
Opis
To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces- Aby go odnieść, musisz się nauczyć skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami.
W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szansę na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand-Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy związane ze sprzedażą.
W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szansę na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand-Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy związane ze sprzedażą.
Szczegóły
Rok wydania
2005
Oprawa
Miękka
Ilość stron
84
Format
12.0x19.0cm
Języki
polski
ISBN
8388931628
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Piotrowska Dorota
Tytuł oryginału
WHY CUSTOMERS DON'T DO WHAT YOU WANT THEM TO DO
Rodzaj
Książka
EAN
9788388931628
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Studio Emka
Dodałeś produkt do koszyka

Klient zrobi to czego oczekujesz
14,90 zł
Recenzje