14.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Opis
Na czym polega marketing relacji Co to jest marketing ambientowyKim był Michael PorterNie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników.Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem.Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną.Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.Klucz. zawiera ponadto:- odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,- odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,- rysunki i schematy,- wszechstronny indeks,-słowniczek angielsko-polski,Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.Klucz do marketingu to książka, którą zawsze warto mieć pod ręką.
Szczegóły
Tytuł
Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Autor
Sutherland Jonathan
, Canwell Diane
Wydawnictwo
Seria
KLUCZ DO...
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
350
Format
14.2x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301154486
Tłumacze
Dziedzic Zbigniew
Rodzaj
Książka
EAN
978830115448601
Data premiery
2008-03-22
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
14,90 zł
Recenzje