loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
14.9 Książki Wydawnictwo Naukowe PWN

Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci

Sutherland Jonathan

,

Canwell Diane

Seria: KLUCZ DO...
Oprawa: Miękka
14,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Na czym polega marketing relacji Co to jest marketing ambientowyKim był Michael PorterNie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników.Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem.Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną.Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.Klucz. zawiera ponadto:- odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,- odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,- rysunki i schematy,- wszechstronny indeks,-słowniczek angielsko-polski,Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.Klucz do marketingu to książka, którą zawsze warto mieć pod ręką.

Szczegóły

Tytuł
Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Autor
Sutherland Jonathan , Canwell Diane
Seria
KLUCZ DO...
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
350
Format
14.2x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301154486
Tłumacze
Dziedzic Zbigniew
Rodzaj
Książka
EAN
978830115448601
Data premiery
2008-03-22
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa
PL
226954800
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
14,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci - Sutherland Jonathan, Canwell Diane
Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Sutherland Jonathan, Canwell Diane
14,90 zł
Przejdź do koszyka
14,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO