14.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Klucz do marketingu
Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Na czym polega marketing relacjiCo to jest marketing ambientowyKim był Michael PorterNIE MUSISZ JUŻ PRZESZUKIWAĆ INTERNETU I WERTOWAĆ WIELU PODRĘCZNIKÓW!Książka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i żargon używany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy, a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu.Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.Publikacja zawiera ponadto: * odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim; * odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę; * rysunki i schematy; * wszechstronny indeks; * słowniczek angielsko-polski.Książka stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.To książka, którą warto zawsze mieć pod ręką!
Szczegóły
Tytuł
Klucz do marketingu
Podtytuł
Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Autor
Sutherland Jonathan
, Canwell Diane<br />
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
350
Format
14.0x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301154486
Rodzaj
Książka
EAN
978830115448602
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Klucz do marketingu
14,90 zł
Recenzje