20.82
Socjologia
grupa verde
Klucz do zrozumienia nabywcy
jakościowe badania marketingowe
Wydawnictwo:
grupa verde
Oprawa: Miękka
20,82 zł
Cena rekomendowana: 28,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik adiunkt w Zakładzie MarketinguNa co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową; uczestniczka wielu stypendiów i staży zagranicznych (2003 - IFDP w IESE Business School, University of Navarra, Barcelona, 2002-HTW Dresden, 1997-Copenhagen Business School, 1995- University of Wales, Cardiff, 1992- University of Strathclyde, Glasgow, 1991-University of Economic Sciences i Indiana University School of Business, Budapeszt), autorka licznych publikacji prasowych i konferencyjnych oraz cenionych podręczników (najważniejsze książki: "Jakościowe badania marketingowe", PWE, Warszawa 1999, "Zasady skutecznej prezentacji w biznesie", Wyd.UG, Sopot 2000, "Marketing. Studia przypadków", Wydawnictwo UG, Sopot 2002 /redaktor i współautor/, "Nie tylko LOGOtyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie", Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Gdańsk 2004); członek prestiżowej organizacji IESE Business School Alumni Association; Doświadczenia praktyczne: aktualnie współpracuje z Grupą A5 oraz KiM Atelier jako specjalista ds. badań marketingowych; współpracowała m.in. z Polskim Towarzystwem Ekonomicznym i Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów, z wydawnictwem VIPress Poland Ltd, IUM Eurotest i Pracownią Badań Społecznych w Sopocie, odbyła praktykę zawodową w Sparkasse Kiel, RFN.
Szczegóły
Tytuł
Klucz do zrozumienia nabywcy
Podtytuł
jakościowe badania marketingowe
Wydawnictwo
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
15.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788392754503
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788392754503
Data premiery
2008-09-09
Dodałeś produkt do koszyka
Klucz do zrozumienia nabywcy
20,82 zł
Recenzje