82.99
Pozostałe
Astrum
Kluczowe pojęcia w komunikowaniu
82,99 zł
Cena rekomendowana: 90,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd..). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: "propaganda", "globalizacja", "cybernetyka", a nawet "styl", "pogłoska" czy "zdrowy rozsądek". Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu. "Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki - chcących pogłębić swoją wiedzę - ale i znawców tematu, pragnących zapoznać się z aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.
Kraj produkcji: Polska
Szczegóły
Tytuł
Kluczowe pojęcia w komunikowaniu
Wydawnictwo
Seria
Temat
Rok wydania
2005
Oprawa
Miękka
Ilość stron
356
Format
19.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788372491442
Rodzaj
Książka
EAN
9788372491442
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Astrum
Dodałeś produkt do koszyka

Kluczowe pojęcia w komunikowaniu
82,99 zł
Recenzje