32
Prasa
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Kody i strategie w komunikacji
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Oprawa: Miękka
32,00 zł
Cena rekomendowana: 35,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Kto, co, do kogo, w jakim celu, z jakim skutkiem? ? to odwieczne pytania badaczy mediów i komunikacji społecznej. Najnowszy numer czasopisma ?Dziennikarstwo i Media? zaprasza w podróż do Izraela, by poznać tamtejszy system medialny, do klasztoru, by na własne oczy zobaczyć zakonnicę korzystającą ze Snapchata, czy do galerii obrazów, by zrozumieć ich wizualną wartość. Wśród kodów i strategii komunikacji znajdziemy teksty o discopolowych piosenkach i teksty o publikacjach przy wegańskim stole, dowiemy się też, co łączy lub dzieli dziennikarza i blogera oraz czym jest femvertising i dlaczego jest skuteczny.
Szczegóły
Tytuł
Kody i strategie w komunikacji
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
244
Format
23.0x16.3
Języki
polski
ISBN
9788322936047
Redakcja
Borkowski Igor
Rodzaj
Czasopismo
Stan
Nowy
EAN
9788322936047
Dodałeś produkt do koszyka
Kody i strategie w komunikacji
32,00 zł
Recenzje