66.65
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kompendium wiedzy o marketingu
66,65 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Podręcznik - leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
358
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301148379
Redakcja
Pilarczyk Bogna
Redakcja
Mruk Henryk
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301148379
Dodałeś produkt do koszyka
Kompendium wiedzy o marketingu
66,65 zł
Recenzje