76.8
Marketing i ekonomia
CeDeWu
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
76,80 zł
Cena rekomendowana: 77,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz przedmiot pogłębionych dociekań naukowych. Zmieniająca się dynamicznie rola komunikacji jest wynikiem oddziaływania wielu czynników i pojawiających się trendów, wśród których wiodące znaczenie mają: postępujące procesy globalizacji gospodarki, gwałtowny rozwój technologii informacyjnych i mediów społecznościowych, rosnące zapotrzebowanie na łatwy i szybki dostęp do informacji oraz umacniająca się pozycja rynkowa konsumentów.
W książce przeanalizowano następujące zagadnienia:
- procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych
- uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym
- narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę
- wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej
- dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).
Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie - odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.
W książce przeanalizowano następujące zagadnienia:
- procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych
- uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym
- narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę
- wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej
- dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).
Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie - odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.
Szczegóły
Tytuł
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
2
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
296
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381025768
Rodzaj
Książka
EAN
9788381025768
Dodałeś produkt do koszyka
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
76,80 zł
Recenzje