loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
69 Medycyna CeDeWu

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Implikacje teoretyczne i wyzwania dla praktyki

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: miękka
69,00 zł
Cena rekomendowana: 77,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym – podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie – wymaga szczególnych kompetencji.

Na jej specyfikę wpływa głównie różnorodność kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), leków z ograniczoną możliwością zakupu, leków OTC (wydawanych bez recepty) oraz suplementów diety i dermokosmetyków (nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty). Poszczególne kategorie z kolei podlegają regulacjom prawnym, które m.in. ograniczają możliwość stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na specyfikę komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym są względy etyczne. Bywa, że powodują one odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesie komunikacji.

W książce przeanalizowano następujące zagadnienia:
- procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych
- uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym
- narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę
- wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej
- dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków).

Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie – odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.

Szczegóły

Tytuł
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Podtytuł
Implikacje teoretyczne i wyzwania dla praktyki
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
296
Format
16,5 x 23,5 cm
Języki
polski
ISBN
9788381023535
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381023535

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
69,00 zł
Cena rekomendowana: 77,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym - Anna Rogala, Bogna Pilarczyk
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Anna Rogala, Bogna Pilarczyk
69,00 zł
77,00 zł
Przejdź do koszyka
69,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO