24.39
Książki
NARODOWE CENTRUM KULTURY
Komunikacja marketingowa w architekturze
Wydawnictwo:
NARODOWE CENTRUM KULTURY
Oprawa: Twarda z obwolutą
24,39 zł
Cena rekomendowana: 35,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książkę Rafała Janowicza ?Komunikacja marketingowa w architekturze? przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, którzy walczą z ?zaśmieceniem? licznymi reklamami codziennie przemierzanej przez nas przestrzeni, a także ci z mieszkańców miast, którzy ich w tej walce wspierają. Reklam i innych komunikatów marketingowych jest dziś tak wiele, że stały się one elementem przekształcającym architekturę (zarówno jej tworzenie, jak i percepcję). Znajdziemy w książce przykłady rozwiązań zdecydowanie złych, tworzących ?efekt choinki?, ale i dobrych, starannie przemyślanych. Rafała Janowicza interesuje jednak nie tylko stan faktyczny, ale i jego poprawa. Od wizualnej komunikacji marketingowej w miastach raczej w najbliższym czasie nie uciekniemy, konieczna jest więc zmiana podejścia do niej architektów. Janowicz przekonuje, że tylko czynny udział architektów w jej tworzeniu przy jednoczesnej zmianie obowiązujących dzisiaj regulacji prawnych pozwoli na poprawę jakości przestrzeni, na której ?zaśmiecenie? słusznie narzekamy. Przeprowadzona przez Autora argumentacja jest starannie uporządkowana i przejrzysta, a fakt, iż analizom towarzyszy bogata dokumentacja fotograficzna dodatkowo wzmacnia atrakcyjność książki.Prof. dr bab. Anna Zeidler-Janiszewska - przewodnicząca Komisji Konkursowej
Szczegóły
Tytuł
Komunikacja marketingowa w architekturze
Autor
Rafał Janowicz
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
190
Format
17.0x25.5cm
Języki
polski
ISBN
9788361587941
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788361587941
Data premiery
2013-06-07
Dodałeś produkt do koszyka
Komunikacja marketingowa w architekturze
24,39 zł
Recenzje