38.44
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym
Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
38,44 zł
Cena rekomendowana: 39,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów. W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski model Omnikanałowej Komunikacji Marketingowej (OKM) oraz odzwierciedlono opisane w nim mechanizmy we wspomnianym modelu ścieżek zakupowych konsumentów. Przedmiotem analiz uczyniono zachowania konsumentów w zakresie spędzania wolnego czasu, korzystania z narzędzi komunikacji marketingowej oraz percepcji centrów nauki jako instytucji kulturalno-edukacyjnych. Książka może zainteresować nie tylko badaczy komunikacji marketingowej, zachowań konsumentów i rynku instytucji kultury, lecz także menedżerów centrów nauki.
Szczegóły
Tytuł
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym
Podtytuł
Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki
Autor
Beata Gotwald
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
142
Języki
polski
ISBN
9788382201468
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788382201468
Dodałeś produkt do koszyka
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym
38,44 zł
Recenzje