32.07
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
32,07 zł
Cena rekomendowana: 79,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka jest pierwszym w polskiej literaturze tak wszechstronnym ujęciem zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych: * przedstawia amerykański system medialny; * ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; * szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych; * odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom; * omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej; * zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.
Szczegóły
Tytuł
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
270
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301156374
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301156374
Data premiery
2019-04-13
Dodałeś produkt do koszyka
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
32,07 zł
Recenzje