34.9
Socjologia
Novae Res
Komunikacja w mediach społecznościowych
Wydawnictwo:
Novae Res
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
?Komunikacja w mediach społecznościowych? omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, tworząc silną dialogiczność, przejawiającą się w ciągłej zamianie ról nadawcy i odbiorcy. Wypełnianie przez internautów różnego rodzaju witryn społecznościowych treścią nie tylko buduje potężne repozytorium wiedzy, ale pozwala również na tworzenie nowych jakości w komunikowaniu. Książka skierowana jest do badaczy mediów, humanistów zainteresowanych nowoczesnymi typami komunikacji oraz specjalistów e-marketingu i e-PR, którzy chcieliby w sposób bardziej świadomy wykorzystywać social media do celów biznesowych. Książka powinna zainteresować również wszystkich tych, którzy z ciekawością przyglądają się kierunkom ewolucji współczesnego społeczeństwa.
Szczegóły
Wydanie
2
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
214
Format
13.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377224878
Rodzaj
Książka
EAN
9788377224878
Kraj produkcji
PL
Producent
Grupa Zaczytani Sp. z o. o.
Dodałeś produkt do koszyka

Komunikacja w mediach społecznościowych
34,90 zł
Recenzje