42.4
Książki
Astrum
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Wydawnictwo:
Astrum
Oprawa: Miękka
42,40 zł
Cena rekomendowana: 45,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo Astrum
ul.Norwida 19/6
50-374 Wrocław (Polska)
tel: 733468895
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
150
Format
14.0x19.0cm
Języki
polski
ISBN
9788372779335
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788372779335
Dodałeś produkt do koszyka
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
42,40 zł
Recenzje