43.23
Książki
Astrum
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Wydawnictwo:
Astrum
Oprawa: Miękka
43,23 zł
Cena rekomendowana: 45,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
Kraj produkcji: Polska
Szczegóły
Tytuł
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
150
Format
14.0x19.0cm
Języki
polski
ISBN
9788372779335
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788372779335
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Astrum
Dodałeś produkt do koszyka

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
43,23 zł
Recenzje