29
Pozostałe
Astrum
Komunikacja wizualna
Public relations Reklama Branding
Opis
Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama.Branding. postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.Pierwsza część książki zatytułowana komunikacja wizualna obejmuje zagadnienia z zakresu autoprezentacji osób. Znajdują się w niej wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem.Druga część książki nosi tytuł Public Relations i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbać o swą wiarygodność w sytuacjach kryzysowych.Kolejna część Reklama skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają.Ostatnia część Branding obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.Adresatem książki są przyszli studenci, a także studenci kierunków medialnych, kadra akadamicka, szkoleniowcy, pracownicy korporacji, przedsiębiorcy i ludzie biznesu, którzy interesują się kreacją wizerunku.
Szczegóły
Tytuł
Komunikacja wizualna
Podtytuł
Public relations Reklama Branding
Autor
Bronowicz Monika<br />
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
132
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788372776938
Rodzaj
Książka
EAN
9788372776938
Data premiery
2014-01-29
Dodałeś produkt do koszyka

Komunikacja wizualna
29,00 zł
Recenzje