39.9
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Komunikowanie o nauce
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Jak mówić o nauce i pisać o badaniach naukowych, żeby nie upraszczać, a jednocześnie nie nudzić odbiorców Jak w czasach Internetu popularyzować wiedzę i prezentować treści naukowe, które rzadko bywają atrakcyjne wizualnieJak znaleźć ciekawą formę i oprawę dla skomplikowanych teorii Jakie środki retoryczne pomagają w relacjonowaniu postępów naukowych i pozwalają zrozumieć znaczenie wyników badań czy hermetycznych wywodów Co eksperci robią w mediach i co media robią z ekspertamiNa te i inne pytania odpowiadają autorzy tomu, który jest pierwszą na polskim rynku pozycją rozpatrującą zagadnienia z dziedziny science communication z perspektywy tradycyjnych i nowych mediów. Interdyscyplinarny zbiór może zainteresować medioznawców, dziennikarzy, socjologów, językoznawców, specjalistów PR, antropologów, politologów, historyków oraz przedstawicieli różnych dyscyplin, którzy chcą opowiadać o swoich badaniach, promować i popularyzować ich wyniki.Komunikacja od zawsze była fundamentem nauki. Autorzy zebranych w tomie artykułów dowodzą, że stwierdzenie to pozostaje aktualne także współcześnie, a w epoce rozwoju mediów masowych i Web 2.0 zyskuje szczególne znaczenie. Małżeństwo nauki i mediów choć zazwyczaj zawierane z rozsądku może przynieść obu stronom wymierne korzyści.
Szczegóły
Tytuł
Komunikowanie o nauce
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
250
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323340997
Redakcja
Żyrek-Horodyska Edyta
Redakcja
Hodalska Magdalena
Rodzaj
Książka
EAN
9788323340997
Data premiery
2016-07-19
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Komunikowanie o nauce
39,90 zł
Recenzje