38.48
Polityka
Oficyna Wydawnicza Aspra
Komunikowanie polityczne 2.0
Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej
38,48 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów, a jednocześnie konkurentów w walce o władzę.Autor słusznie zwraca uwagę na fakt, iż współcześnie skuteczne mogą być jedynie multimedialne strategie komunikacyjne, zakładające synergię mediów. Bardzo interesująco został omówiony efekt nowych mediów w procesie komunikacji politycznej. Autor przedstawił także najbardziej, jak dotąd, rozbudowaną w polskiej literaturze przedmiotu analizę wpływu Internetu, w tym zwłaszcza mediów społecznościowych na budowanie zaangażowania ich użytkowników w kampanii wyborczej."prof. dr hab. Grażyna Ulicka, Uniwersytet Warszawski"Rozprawa wpisuje się w aktualną fazę modernizacji komunikacji politycznej, ujmuje ją z perspektywy public relations, czyli zorganizowanej komunikacji społecznej. Podejmuje ważny i aktualny temat, łącząc rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przypadków, Stanów Zjednoczonych i Polski.Zwraca autor uwagę na potencjał nowych mediów i kultury politycznej, jako kultury uczestnictwa w rozwoju kampanii wyborczych, wskazując na wpływ tych pierwszych na formy komunikowania politycznego, zwłaszcza w kontekście modelu doskonałości public relations. Nowatorsko łączy elementy polityczne i społeczno-komunikacyjne, formułuje interesujące wnioski i pewne sugestie praktyczne."prof. dr hab. Tomasz Goban-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Szczegóły
Tytuł
Komunikowanie polityczne 2.0
Podtytuł
Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej
Autor
Łukasz Przybysz
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
378
Języki
polski
ISBN
9788375454611
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375454611
Dodałeś produkt do koszyka
Komunikowanie polityczne 2.0
38,48 zł
Recenzje