38.48
Polityka
Oficyna Wydawnicza Aspra
Komunikowanie polityczne 2.0
Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej
38,48 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tylko realia kształtowane przez czynniki społeczne, ekonomiczne, kulturowe czy międzynarodowe, ale także analogiczne działania podejmowane przez innych liczących się na scenie politycznej partnerów, a jednocześnie konkurentów w walce o władzę.Autor słusznie zwraca uwagę na fakt, iż współcześnie skuteczne mogą być jedynie multimedialne strategie komunikacyjne, zakładające synergię mediów. Bardzo interesująco został omówiony efekt nowych mediów w procesie komunikacji politycznej. Autor przedstawił także najbardziej, jak dotąd, rozbudowaną w polskiej literaturze przedmiotu analizę wpływu Internetu, w tym zwłaszcza mediów społecznościowych na budowanie zaangażowania ich użytkowników w kampanii wyborczej."prof. dr hab. Grażyna Ulicka, Uniwersytet Warszawski"Rozprawa wpisuje się w aktualną fazę modernizacji komunikacji politycznej, ujmuje ją z perspektywy public relations, czyli zorganizowanej komunikacji społecznej. Podejmuje ważny i aktualny temat, łącząc rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przypadków, Stanów Zjednoczonych i Polski.Zwraca autor uwagę na potencjał nowych mediów i kultury politycznej, jako kultury uczestnictwa w rozwoju kampanii wyborczych, wskazując na wpływ tych pierwszych na formy komunikowania politycznego, zwłaszcza w kontekście modelu doskonałości public relations. Nowatorsko łączy elementy polityczne i społeczno-komunikacyjne, formułuje interesujące wnioski i pewne sugestie praktyczne."prof. dr hab. Tomasz Goban-Klas, Uniwersytet Jagielloński
Szczegóły
Tytuł
Komunikowanie polityczne 2.0
Podtytuł
Analiza amerykańskiej i polskiej kampanii prezydenckiej
Autor
Łukasz Przybysz
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
378
Języki
polski
ISBN
9788375454611
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375454611
Dodałeś produkt do koszyka
![Komunikowanie polityczne 2.0 - Łukasz Przybysz](https://webimage.pl/pics/611/4/s9788375454611.jpg)
Komunikowanie polityczne 2.0
38,48 zł
Recenzje