52
Książki
CeDeWu
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.
Szczegóły
Tytuł
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
Podtytuł
Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375566345
Rodzaj
Książka
EAN
9788375566345
Data premiery
2014-04-02
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
52,00 zł
Recenzje