38.44
Publicystyka
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Koniec dziennikarstwa, jakie znamy
Agregacja w mediach
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
38,44 zł
Cena rekomendowana: 39,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Jeszcze nigdy tak niewiele medialnych organizacji nie decydowało o tym, o czym dowiaduje się tak wielu. Konsekwencje agregacji medialnych treści są mało rozpoznane, natomiast jej przejawy ? pasjonujące. Oto Facebook staje się głównym źródłem informacji, detronizując stacje telewizyjne, a w pełni zautomatyzowany Google News, największy na świecie agregator wiadomości z serwisów informacyjnych, jest uznawany za bardziej godny zaufania niż owe serwisy.W cyberprzestrzeni blisko pięćdziesięciu miliardów stron internetowych i niezliczonych przejawów medialnej aktywności agregatory są największymi beneficjentami cyfrowej rewolucji, ?nowego wspaniałego świata?, w którym mówią tak liczni, a słuchanych jest tak niewielu ? to także konsekwencja ekspansji botów i nowych gatekeeperów.?Jan Kreft, autor znanych medioznawcom i cenionych publikacji z zakresu analizy nowych mediów (m.in. Za fasadą społeczności), podejmuje w swojej monografii temat niezwykłej wagi, a jednocześnie słabo dostrzegany problem współczesnych mediów informacyjnych ? kwestię gromadzenia i udostępniania materiałów internetowych typu dziennikarskiego. Problematyka agregatorów podjęta w niniejszej pracy jest jeszcze niemal niedostrzegana w światowej literaturze medioznawczej, a w polskiej ? praktycznie nieobecna. Książka Jana Krefta stanowi pierwsze obszerne i wielowątkowe studium tej problematyki?.Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Gobana-Klasa
Szczegóły
Tytuł
Koniec dziennikarstwa, jakie znamy
Podtytuł
Agregacja w mediach
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
198
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323341987
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323341987
Dodałeś produkt do koszyka
Koniec dziennikarstwa, jakie znamy
38,44 zł
Recenzje