45.6
Książki
Adam Marszałek
Konkurencyjny rynek medialny
Telewizja wobec nowych mediów
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Opis
Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów, podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach „tradycyjnych”, oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe, gdyż jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych, iż często nie nadąża za nimi refleksja naukowa. Dlatego z wielkim uznaniem podejmuję się recenzj i publikacji, która z racji swej problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania, analizy i teorie dotyczące nowych mediów i „tradycyjnej” telewizji.
Z recenzji prof. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Z recenzji prof. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Szczegóły
Tytuł
Konkurencyjny rynek medialny
Podtytuł
Telewizja wobec nowych mediów
Autor
Radosław Sierocki
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2011
Oprawa
miękka
Ilość stron
315
ISBN
9788377800157
Rodzaj
Książka
EAN
9788377800157
Data premiery
2011-10-06
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Konkurencyjny rynek medialny
45,60 zł
Recenzje