41.9
Pedagogika
UMCS
Konstrukcje słowotwórcze w świadomości językowej dzieci niesłyszących
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Rozprawa Ewy Muzyki-Furtak wzbogaca wiedzę o procesie przyswajania sobie języka przez dzieci z uszkodzeniami słuchu. Wyniki przedstawionych badań mają dużą wartość aplikacyjną zarówno dla rozważań teoretycznych, jak i rozważań praktycznych, mających zastosowanie w terapii logopedycznej oraz pracy wychowawczej i dydaktycznej z dziećmi i młodzieżą dotkniętą niepełnosprawnością słuchową. Jest to analiza niezwykle rzetelna, oparta na osobiście zebranym materiale dokumentacyjnym. Analizy są systematycznie prowadzone w trzech starannie dobranych grupach badawczych: dzieci słyszących, dzieci niedosłyszących oraz dzieci głuchych. Każda z tych analiz kończy się uogólniającym podsumowaniem co w ostateczności daje możliwości porównywania wyników. W ten sposób rozprawa nabiera nie tylko wartości opisowej, ale i diagnostycznej.Z recenzji prof. dr. hab. Jana Adamowskiego
Szczegóły
Tytuł
Konstrukcje słowotwórcze w świadomości językowej dzieci niesłyszących
Autor
Muzyka-Furtak Ewa
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
428
Format
17.0x24.0
Języki
polski
ISBN
9788322732359
Rodzaj
Książka
EAN
9788322732359
Data premiery
2011-02-12
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Konstrukcje słowotwórcze w świadomości językowej dzieci niesłyszących
41,90 zł
Recenzje