40.01
Książki
Difin
Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług.
Szczegóły
Tytuł
Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
Autor
Dąbrowska Anna
, Janoś-Kresło Mirosława
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
204
Format
16.0x23.1
Języki
polski
ISBN
9788376412993
Rodzaj
Książka
EAN
9788376412993
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
PL
228514561
info@difin.pl
00-768 Warszawa
PL
228514561
info@difin.pl
Dodałeś produkt do koszyka

Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
40,01 zł
Recenzje