54.76
Książki
CeDeWu
Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
54,76 zł
Cena rekomendowana: 65,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.W publikacji Autorka przedstawiła:- rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania,- świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem,- procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną,- konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną,- implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki.Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni. Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.W publikacji Autorka przedstawiła:- rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania,- świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem,- procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną,- konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną,- implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki.Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni.
Szczegóły
Tytuł
Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
284
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375569469
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375569469
Dodałeś produkt do koszyka
Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
54,76 zł
Recenzje