63.47
Książki
CeDeWu
Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
63,47 zł
Cena rekomendowana: 65,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.W publikacji Autorka przedstawiła:- rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania,- świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem,- procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną,- konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną,- implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki.Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni. Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.W publikacji Autorka przedstawiła:- rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania,- świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem,- procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną,- konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną,- implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki.Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni.
Szczegóły
Tytuł
Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
284
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375569469
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375569469
Data premiery
2017-04-19
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
63,47 zł
Recenzje