loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
54.76 Książki CeDeWu

Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
54,76 zł
Cena rekomendowana: 65,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.W publikacji Autorka przedstawiła:- rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania,- świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem,- procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną,- konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną,- implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki.Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni. Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.W publikacji Autorka przedstawiła:- rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania,- świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem,- procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną,- konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną,- implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki.Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni.

Szczegóły

Tytuł
Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
284
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375569469
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375569469

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
54,76 zł
Cena rekomendowana: 65,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem - Magdalena Wróbel
Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
Magdalena Wróbel
54,76 zł
65,00 zł
Przejdź do koszyka
54,76 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO