54.03
Książki
PWE
Konsumpcja w czasach pandemii
Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
Opis
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: ? rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,? dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,? przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.
Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa (PL)
tel: +48 795 189 901
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Konsumpcja w czasach pandemii
Podtytuł
Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
Autor
Paweł Chlipała
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
170
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788320825060
Rodzaj
Książka
EAN
9788320825060
Kraj produkcji
PL
Producent
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Konsumpcja w czasach pandemii
54,03 zł
Recenzje