41.87
Socjologia
UMCS
Konsumpcja w Polsce
Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: twarda
Opis
Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z tej problematyki. Monografię uznaję za wartościowe studium poznawcze i aplikacyjne.
Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE
Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE
Szczegóły
Tytuł
Konsumpcja w Polsce
Podtytuł
Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
twarda
Ilość stron
200
Języki
polski
ISBN
9788322793404
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322793404
Dodałeś produkt do koszyka
Konsumpcja w Polsce
41,87 zł
Recenzje