39.4
Od 3 lat
Granna
Kot w worku (00358/WG)
Wiek: 3+
39,40 zł
Cena rekomendowana: 47,61 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 2-4 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Kot w worku to zestaw 3 zabaw dla najmłodszych.
Pierwsza polega na odgadywaniu kształtów przy pomocy zmysłu dotyku. Zabawa zaczyna się od zapoznania się dzieci z planszą posiadającą obrazki. Następnym krokiem jest umieszczenie obrazków w woreczku. Dziewięć plansz ułóż w taki sposób aby tworzyły kwadrat i były widoczne dla każdego. Przydziel graczom po pięć żetonów w jednym kolorze. Ustal, kto rozpocznie grę i w jakiej kolejności będzie się ona odbywała. Zasłoń dziecku oczy chusteczką lub szalikiem i pozwól mu wybrać z woreczka jeden element. Teraz ma za zadanie odgadnąć, co trzyma w rękach. Gdy odpowie, odkrywa oczy i już wie - odgadło, czy nie. Jeżeli się udało, próbuje znaleźć na planszach taki sam obrazek jaki wylosował i kładzie na nim jeden z żetonów, a wylosowany element umieszcza z powrotem do woreczka. Dalej gra następna osoba. Wygrywa ten, kto pierwszy umieści na planszach swoje żetony.
Gra druga jest bardzo podobna do pierwszej. Różnica jest tylko jedna - w trakcie jej przygotowania ułóż wszystkie plansze w ten sposób, aby na wierzchu znajdowały się jednobarwne zielone kształy.
Zabawa trzecia polega na zapełnieniu planszy elementami z woreczka. Rozdaj plansze wszystkim graczom po równo, aby każdy miał tyle samo. Ustalcie kto rozpoczyna grę i pierwszy losuje element z worka. Jeżeli taki sam znajduje się na jego planszy, kładzie na nim wylosowany element. Jeżeli nie ma go na swoich planszach to wrzuca obrazek z powrotem do woreczka. Grę kontynuuje kolejny gracz. Wygra ten, kto pierwszy zapełni swoje plansze.
Gra pomaga dzieciom rozwijać wyobraźnię przestrzenną, uczy rozpoznawania i nazywania kształtów, pozwala ćwiczyć zmysł dotyku, motorykę, spostrzegawczość i koncentrację.
Pierwsza polega na odgadywaniu kształtów przy pomocy zmysłu dotyku. Zabawa zaczyna się od zapoznania się dzieci z planszą posiadającą obrazki. Następnym krokiem jest umieszczenie obrazków w woreczku. Dziewięć plansz ułóż w taki sposób aby tworzyły kwadrat i były widoczne dla każdego. Przydziel graczom po pięć żetonów w jednym kolorze. Ustal, kto rozpocznie grę i w jakiej kolejności będzie się ona odbywała. Zasłoń dziecku oczy chusteczką lub szalikiem i pozwól mu wybrać z woreczka jeden element. Teraz ma za zadanie odgadnąć, co trzyma w rękach. Gdy odpowie, odkrywa oczy i już wie - odgadło, czy nie. Jeżeli się udało, próbuje znaleźć na planszach taki sam obrazek jaki wylosował i kładzie na nim jeden z żetonów, a wylosowany element umieszcza z powrotem do woreczka. Dalej gra następna osoba. Wygrywa ten, kto pierwszy umieści na planszach swoje żetony.
Gra druga jest bardzo podobna do pierwszej. Różnica jest tylko jedna - w trakcie jej przygotowania ułóż wszystkie plansze w ten sposób, aby na wierzchu znajdowały się jednobarwne zielone kształy.
Zabawa trzecia polega na zapełnieniu planszy elementami z woreczka. Rozdaj plansze wszystkim graczom po równo, aby każdy miał tyle samo. Ustalcie kto rozpoczyna grę i pierwszy losuje element z worka. Jeżeli taki sam znajduje się na jego planszy, kładzie na nim wylosowany element. Jeżeli nie ma go na swoich planszach to wrzuca obrazek z powrotem do woreczka. Grę kontynuuje kolejny gracz. Wygra ten, kto pierwszy zapełni swoje plansze.
Gra pomaga dzieciom rozwijać wyobraźnię przestrzenną, uczy rozpoznawania i nazywania kształtów, pozwala ćwiczyć zmysł dotyku, motorykę, spostrzegawczość i koncentrację.
Zawartość:
- 9 dwustronnych plansz
- 27 obrazków
- 30 żetonów
- worek
- instrukcja
Liczba graczy: 1-6 osób
Średni czas gry: ok. 15 minut
Wiek: 3-8 lat
Szczegóły
Rok wydania
2019
Oprawa
pudełko
Format
20.5 x 20.5 x 6 cm
Języki
polski
Wiek od
3
Wiek do
8
Rodzaj
Gra
Stan
Nowy
EAN
5900221003581
Dodałeś produkt do koszyka
Kot w worku (00358/WG)
39,40 zł
Recenzje